pirmdiena, 2010. gada 25. janvāris

“Cenplēsis 2010” Ķīpsalā plēsīs trekno gadu cenas

Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1 2010. gada sezonā prezentē jaunu, vēl nebijušu un Eiropā unikālu projektu – preču izpārdošanu “Cenplēsis 2010” –, kurā no 4. līdz 14. jūnijam Ķīpsalā apmeklētāji varēs iegādāties dažādu nozaru preces un pakalpojumus par ļoti zemām cenām. Par to parūpēsies mūsdienu patēriņa varonis Cenplēsis, kas saplēš trekno gadu cenas ar moto “Lēta cena labai precei!”.

“Cenplēsis 2010” notiks Starptautiskajā izstāžu centrā Ķīpsalā un ir pirmais šāda veida pasākums ne vien Latvijā, bet arī Eiropā, jo tajā vienpadsmit dienas pēc kārtas uzņēmumi no dažādām nozarēm vienuviet izpārdos savus labākos ražojumus un pakalpojumus par neredzēti zemām cenām.

“Ideja par jauna projekta veidošanu radās esošajā ekonomiskajā situācijā, kad Latvijas iedzīvotāji joprojām vēlas savā īpašumā iegūt labas preces, taču nu jau par saprātīgākām cenām – ne tādām, kādas valdīja “treknajos” gados. Visapkārt redzam dažāda veida izpārdošanas, kas norāda uz to, ka cilvēkus pirkt var ieinteresēt tikai cena, kas atbilst preces kvalitātei,” norāda “Cenplēsis 2010” projekta vadītājs Andris Pencis.

“Cenplēsis 2010” ir unikāla iespēja uzņēmumiem vienpadsmit dienu laikā realizēt saražotās un iepirktās preces, izpārdot pagājušā gada kolekcijas, kā arī piedāvāt savus pakalpojumus ar ievērojamām atlaidēm plašam apmeklētāju lokam, kas novērtē kvalitatīvas preces par zemākām cenām.

“Izdevīgums un veiksmes atslēga slēpjas faktā, ka “Cenplēsis 2010” rīkotājs sedz visas izmaksas, kas būtu saistītas ar katra dalībnieka individuālā izpārdošanas pasākuma rīkošanu un reklamēšanu, tādējādi mūsu klients var maksimāli koncentrēties uz izdevīgāku cenu politiku, saglabājot kvalitāti. Turklāt dažādots piedāvājums par ievērojami zemām cenām piesaista apmeklētājus ģeometriskā progresijā, un katram dalībniekam tas ir liels ieguvums,” vērtē A. Pencis.

“Cenplēsis 2010” plašā ekspozīcija būs veidota pēc nozarēm vairākās sadaļās: preces mājai, mēbeles un interjera preces, gaismas ķermeņi, lielā un mazā sadzīves tehnika; sporta preces, apģērbi, apavi un aksesuāri un pat auto un autoaksesuāri. Īpaša vieta būs atvēlēta arī pakalpojumu sniedzējiem, kas ir gatavi plēst trekno laiku cenas un aplaimot uzticamos klientus ar zemākām cenām.

Apmeklētāji un dalībnieki būs apmierināti ar loģistikas risinājumiem hallē, jo Ķīpsalā būs nodrošināta ērta pircēju pārvietošanās plūsma, būs izveidota pārskatāma ekspozīcija vienā lielā hallē, izvairoties no iepirkumu centru formāta, kur jāapstaigā dažādi veikali vairākos stāvos.

Šajās dienās pie Ķīpsalas halles darbosies zemnieku tirdziņš, kurā apmeklētāji varēs degustēt un iegādāties pašmāju gardos ražojumus un iegūt īpašumā amatnieku izstrādājumus. Turpat āra ekspozīcijā būs atrakciju un atpūtas zona, kur bērniem izdauzīties, kamēr vecāki ļausies iepirkšanās trakumam.

Pasākuma reklāmas kampaņā rīkotāji ieguldīs EUR 100 000, kas nodrošinās spēcīgu un vienotu reklāmu. Lielā reklāmas kampaņa būs papildu bonuss visiem uzņēmumiem, kas izvēlēsies piedāvāt savas preces un pakalpojumus apmeklētājiem, jo ne vienmēr ir pieejams tik liels budžets, ko ieguldīt savu aktivitāšu izziņošanai un reklamēšanai. Pateicoties tieši plašajai publicitātes kampaņai, rīkotāji plāno sagaidīt rekordlielu apmeklētāju skaitu no Rīgas, Latvijas un kaimiņvalstīm.

Rīkotājs BT 1 – kvalitātes garants
MEGA outlet – preču izpārdošanu “Cenplēsis 2010” rīko Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1, kas ir pilna servisa izstāžu sabiedrība un kopš 1994. gada rīko augsta līmeņa starptautiskas un nacionālas izstādes, forumus un gadatirgus, un ir līdzorganizators partneru rīkotajiem pasākumiem. BT 1 veido spēcīga mārketinga, sabiedrisko attiecību, pārdošanas un tehniskā servisa komanda, kas nodrošina kvalitatīvu pakalpojumu katram BT 1 klientam.

BT 1 rīkotās izstādes gada laikā vidēji apmeklē 450 000 apmeklētāju, tajās piedalās vairāk nekā 4500 uzņēmumu no visas pasaules. BT 1 partneri ir vairāk nekā 70 profesionālās nozaru asociācijas no Latvijas un citām valstīm, valsts un pašvaldību struktūras, vairāk nekā 25 valstu diplomātiskās un reģionā nozīmīgas finanšu struktūras, publiskie un profesionālie mediji. Izstāžu projektiem ir pārstāvniecības vairāk nekā 35 valstīs. BT 1 ir Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras, Latvijas Darba devēju konfederācijas, kā arī Latvijas Pasākumu centru asociācijas biedrs.

MEGA outlet – preču izpārdošana “Cenplēsis 2010” notiks no 4. līdz 14. jūnijam Starptautiskajā izstāžu centrā Ķīpsalā. Vienpadsmit dienas Ķīpsalā valdīs iepirkšanās atmosfēra, un tiks pirktas un pārdotas dažādu nozaru preces un pakalpojumi par ievērojami zemākām cenām nekā citviet.

Cenplēsis internetā:
http://www.cenplesis.lv
http://cenplesis.blogspot.com/
http://twitter.com/cenplesis

2 komentāri:

Anonīms teica...

Cenplēsim ir arī sava Cenlaimdota? ;)

Anonīms teica...

Savdabīgs salīdzinājums, jo man liekas, ka šajā gadījumā pareizi būtu Cendota, nevis Cenlaimdota. Domāju, ka Cendotu Cenplēcis ir pelnījis, vienīgi tajā eposā bērnu nav. Nekas bērni, paliek autiņos un tiks saukti par Brandshtokiem :D